ПОЧИТАТЕЛИ ЧАКАТ 24 ЧАСА НА ОПАШКА ЗА КОЛЕКЦИЯТА НА ВЪРДЖИЛ АБЛО ЗА ИКЕА

Автор: 5 GmediA 11:15, 2 ноември 2019

Леон Хенри, 19 годишен строителен работник от Лондон преседя на опашка...24 часа, за да се добере до лимитираната колекция на IKEA, която вчера беше разграбена за броени часове.

Подбрани магазини на шведската мебелна верига предложиха 15 ексклузивни продукта, чийто дизайн е дело на най-спряганото име напоследък в света на модата  - американският дизайнер на мъжката колекция на Louis Vuitton.

През 2012 г. Върджил Абло ( Virgil Abloh) създаде бранда Off-White, който светкавично намери лавина от любители сред младите хора: марката предизвика бум в Instagram със 7,6 милиона последователи и 4,6 милиона за самия дизайнер. През миналата година Върджил Абло беше утвърден като творчески директор на мъжката линия в Louis Vuitton. Неотдавна той представи новата си колекция по време на седмицата на модата в Париж, която представляваше принтове върху бяло на графити от улиците на Ню Йорк през 1980 година.

Колекцията MARKERAD ( маркиран на шведски) за IKEA съдържа пазарски чанти, стенен часовник ( без цифри, с надпис “временно”); минималистични стол, маса и легло; асиметрично огледало; светеща маска на Мона Лиза с USB-портове и ярко зелен килим с надпис Wet Grass и с принт на огромна касова бележка от ИКЕА: на цени от 20 до 250 долара.

Часове след отварянето на магазините в петък, в мрежата се появиха предложения за зеления килим - от 250 на 600 долара.

Общо гласували: 16

Анкета

ОДОБРЯВАТЕ ЛИ ВЛИЗАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ В ЕВРОЗОНАТА?
Не
12 гласували / 75%
Да
4 гласували / 25%