Барай Омуйреагейн е една от близо 10 000 пътници, засегнати от срива на исландския Wow Air в четвъртък. Той трябваше да се качи на полета си от Детройт до Дъблин в 19 часа местно време снощи. „Първо полетът беше със закъснение, после го обявяваха за отложен на всеки час, а след това в 23 часа в сряда попитах какво ще стане, ако компанията фалира?" „Служителката каза, че това няма да се случи, даде ни пица и ни каза, че очакваме план за полета през следващите 15 минути.“
„Следващото, което ни съобщиха беше, чие полетът е отменен.“ Семейството пренощувало в хотел и на сутринта разбрали, че действително компанията е прекратила полетите си=
Уебсайтът ѝ уточнява, че Wow Air е прекратила дейност и е отменила всичките си полети. Wow уточняват, че пътниците трябва да резервират полет на друга авиокомпания. Те твърдят, че някои авиокомпании могат да им продадат билети на преференциална цена заради неприятната ситуация, в която са изпаднали клиентите им, и ако подобни договорки бъдат постигнати, ще бъде публикувана информация на сайта на Wow. В противен случай могат да се надяват на някакво обезщетение от компанията, съгласно европейските регулации, или, в случай на фалит, от ликвидатора.
Wow е основана през 2011 г. от изпълнителния си директор Скули Могенсен. Изпълнява полети от 2012 г. и нараства до компания с 1000 служители, превозила с 11-те си самолета 3.5 милиона пътници миналата година. Тя осъществява и полети и на кратки, и на дълги разстояния, лети до Копенхаген и Аликанте в Европа, до Вашингтон и Бостън в САЩ.