БЛИЗО 2 МИЛИОНА ЛЕВА ПОХАРЧИЛИ ПАРТИИТЕ ЗА МЕДИЙНО ОТРАЗЯВАНЕ

Автор: 5 GmediA 17:51, 14 ноември 2021
Източник: БГНЕС архив

Близо 2 милиона лева са похарчили общо партиите и коалициите за медийно отразяване, показва справка направена от repnews.net според данни от сайта “Отворен парламент”.

Рекордьор по похарчени средства е формацията на Христо Иванов “Демократична България” с 342934 лв.

“Продължеаме промяната” на Петков и Василев са похарчили 259796 лв.

ГЕРБ - СДС са втори по харчове, а сумата която е похарчила БСП е 173929 лв. което я нарежда на 4 място.

Едва 56926 лв са похарчили хората на Слави Трифонов от “Има такъв народ”. Така те стават партията с най-евтина кампания влизаща в парламента.

Коалицията на Манолова и Бабикян пък е похарчила 97290 лв. което прави “Изправи се! Ние идваме!” формацията с най-скъпа кампания, която не прескача 4 % бариера. 

Източник: repnews.net

 

Тагнато в: Кампания , медии

Последни новини

Най - популярни

Общо гласували: 53

Анкета

ЩЕ УСПЕЕ ЛИ ПАРТИЯ "ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА" ДА ИЗЛЪЧИ РЕДОВНО ПРАВИТЕЛСТВО?
Не
41 гласували / 77.36%
Да
12 гласували / 22.64%
Не мога да преценя
0 гласували / 0%