ВАСИЛ ТЕРЗИЕВ ПРОМОТИРА ЗОНА 30. МРЕЖАТА: АМАН ОТ ПОПУЛИСТКИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ; ТОТАЛНА ЛИПСА НА ИДЕИ; ВИЕ СТЕ ГОЛОСЛОВЕН; ПОНЕ МАЛКО ПОЗНАВАЙТЕ ГРАДА, КОЙТО ИСКАТЕ ДА УПРАВЛЯВАТЕ 

Автор: 5 GmediA 10:02, 6 септември 2023

Зона 30 е ефективен инструмент за управление и успокояване на трафика и съответно - намаляване на тежките инциденти с пешеходци. И със сигурност ще помогне за прекратяване на войната по улиците на София. Това написа вчера във Фейсбук кандидатът за кмет на София Васил Терзиев.

Последва вълна от коментари в социалната мрежа, които разбиха на "пух и прах" твърдението му: 

Karabass Barabass: Май настъпихте мотиката. Очакваме повече старание от бъдещия кмет. Не такива папагалски истории. Камери и бързи, почти моментални глоби е истината. И бързо производство за рецидив. Закони има, контрола е проблем.

Vanin Neykov: С какво ще помогне, бе, хора? Вие сериозни ли сте? Човекът при ограничение 50 кара с 80, какво си мислите, че ще го спре да кара с 80 и при зона 30? Аман от популистки, безсмислени предложения и думи.

Iliyan Stanchev: Това показва безпомощност и тотална липса на идеи.
 
Becko Istatkoff: Зона 30 е доказано ефективен инструмент в Нидерландия и Швейцария, пише в статията.
Това, че някъде са сложили табела 30км/ч и са намалели птп-тата не означава, че същата ситуация може да се пресъздаде и тук.
За да не съм голословен, вижте какво има на на Гурко и В.Левски https://ibb.co/6mRFW4j
Сега пък се оказва, че Вие сте голословен.

Simeon Beloreshki: Вие това сериозно ли ? Наличието на този знак, щеше да накара оня пияният идиот с 80 да не сгази момчето ?! Моля ви , мислете преди да разочаровате още хора.

Живко Михалев: Какво значение има намаляване ограничението на скоростта?! Ограничението в момента е 50км/ч, а въпросните нарушители и този, който блъсна момчето е карал с над 80. И 30км/ч да е ограничението - какво му пречи да кара отново с 80?!?!?! Проблемът е, че органите на реда толерират нарушаването на законите с тяхното бездействие. Виждат ежеминутно нарушители и ги подминават все едно нищо не се е случило. Пътната инфраструктура е под всякаква критика. Видимостта на огромна част от знаците е нулева. Маркировка - тотал щета! Ако ще и 10км/ч да се направи ограничението - това не решава проблемите, а само ги задълбочава. Докато МВР и хората, отговарящи за пътната инфраструктура, не започнат да си вършат работата, за която им се плаща - ще продължаваме да отчитаме статистика на загинали по пътищата.

Кристиян Маджуров: Ако се бяхте информирали … и поне малко познавате града, за който претендирате да бъдете сериозен кандидат-кмет, може би щяхте да знаете, че последния тежък инцидент е “зона 30”. Големи “решения” на проблемите давате. 🙂

Turhan Apdula: Не че нещо ама и управлението на МПС под въздействие на алкохол и наркотици е забранено, пък се случват. Така че едва ли просто с налагане на някакво нормативно ограничение на скоростта ще спрат произшествията.

Сашка Донкова: Основното правило в зона с 30км. е, че пешеходците винаги имат предимство /ЗДвП/ и при евентуален удар нараняванията върху човек няма да са фатални. Такава зона вече има в района на Петте кьошета,но за да е ефективна тази зона трябва да има събираемост на глобите, а не нарушителите да се чувстват безнаказни!

 
Milena Boyadgieva: Предполагам, че никога не сте минали през зона 30 км. Аз живея в първата такава в София - както и преди ограничението, някои карат с 15-20 км, други с 50-60. Никога не съм видяла патрул в квартала да следи. Абсолютно никакъв ефект няма и не е решение.
 
Kiril Zhelev: Решението е изриване на най-корумпираното звено от МВР - КАТ. След толкова много фатални инциденти няма нито една оставка или поне наказание..няма адекватна маркировка, организацията на движение става все по-абсурдна.
 
Mihail Zagorski: Трябва да има зона "тук се спазва и прилага законът".
 
Atanas Shopov: Васил Терзиев там, където олигофренът уби детето, Е ЗОНА 30 км, но когато има само декларативни знаци и няма мерки и контрол, мачо-идиотите се вихрят и не спазват нищо.
 
Христо Георгиев: Живея в “Зона 30 km/ч”. Не виждам ефект от половинчатите мерки с поставянето на знаци. В анализа много точно е казано, че мерките трябва да са комплексни. И освен камери е хубаво кръстовищата да са повдигнати, което ще създаде допълнителни неравности за автомобилите, ще улесни пешеходците и хората в неравностойно положение при пресичането на улиците.
 
Vencislav Kurtinov: Васил Терзиев знак за жилищна зона на която ограничението е 30 си има и сега, не е необходимо да се задръства целият център за да се преборим с нарушители (които реално по-този начин просто ще станат повече) и инциденти, които очевидно не стават заради скорост от 50км/час.
 
Jivko Koltchev: Съжалявам, но това прилича на лепенка върху кървяща и изцапана рана.
Проблемите са много и няма едно решение за тях. Има нужда от целенасочен и последователен подход, а примери за това какво и как може да се направи има из цяла Европа - дори няма нужда да ги измисляме, а само да се поучим от тях.
А ограничения на скоростта работят само, ако има кой да се съобразява с тези ограничения.
Аз малко съм изненадан от тази склонност към решения през ограничения. Май съм далеч по-склонен да подкрепя иновативни решения.
 
Vesela Ilieva: Не е ли Зона 30 и кръстовището на Гурко и Шишман? Как се контролира скоростта в Зона 30?
 
 
Тагнато в: Васил Терзиев

Последни новини

Общо гласували: 2

Анкета

ТРЯБВА ЛИ ДА БЪДЕ ВЪВЕДЕН ТАВАН НА ЦЕНИТЕ НА ОСНОВНИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ У НАС?
Да
1 гласували / 50%
Не
1 гласували / 50%
Не мога да преценя
0 гласували / 0%