ХРАНИТЕЛНИ МАГАЗИНИ: НЯМАШЕ ЕФЕКТ ОТ БОЙКОТА

Автор: 5 GmediA 09:03, 15 февруари 2025
Източник: БГНЕС архив

„Има тенденция у нас да се купуват по-евтини и промоционални стоки. Китайските стоки се явяват най-голяма конкуренция на родното производство в стоките за бита и дрехите. Може би съм единственият човек, който все още не си е купувал нищо от китайските стоки. Разочарованието на клиентите от такива стоки е все по-голямо. Българинът е изхрачил най-много пари именно в такива китайски сайтове. Българинът е шопинг маниак, особено що се отнася до жените у нас”, коментира в студиото на Нова телевизия зам.-председателят на Българската ритейл асоциация Аксиния Баева.

По нейни думи за Св. Валентин човек е отделил средно 100 лева за подарък на любимия. „При парфюми и козметика българинът е похарчил средно 200-250 лева за подарък, а ако е избрал дрехи – около 100 лева”, посочи Баева.

Тя обясни, че от Българската ритейл асоциация не са усетили промяна след провеждането на бойкота на хранителни магазини в страната. „Хората пазаруват все повече онлайн и това ще продължи. Онлайн търговията е „детето-чудо”. Пазарът се преструктурира. Търговците работят в много засилена конкурентна среда и то в онлайн среда”, добави Баева.

Тагнато в: бойкот

Последни новини

Най - популярни

Общо гласували: 66

Анкета

ТРЯБВА ЛИ ДА БЪДЕ ВЪВЕДЕН ТАВАН НА ЦЕНИТЕ НА ОСНОВНИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ У НАС?
Да
41 гласували / 62.12%
Не
24 гласували / 36.36%
Не мога да преценя
1 гласували / 1.52%